Twitter'da Paylaş !

17 Şubat 2011 Perşembe

Korkularımız,Hayallerimizdir !

İnsan ne kadar çok şeyden korkarsa o kadar cesurdur aslında.Çünkü korkmak,kaçmak anlamına gelmez.Eğer korkularınızla savaşırsanız kazanırsınız.Birde sevdiklerimizden korkarız..Aşktan korkarız,sevmekten korkarız,'O'ndan korkarız.Sebebini bilemeyiz belki ama korkarız.Küçük bir çoçuğun izlediği filmden hem hoşlanıp hem de korkması gibi.Hoşlanıyor olabiliriz ama korkularımız araya mesafeler koyar.

Sen istesende yıkamazsın o korkudan duvarı..Daha sonra kalbimize alamadığımız o kişileri hayallerimizde yer veririz.Hemde hikayenin kahramanı olarak.Her şeyi onun hayalinle yaptığını,her mutlu anında ona bir pay ayırmanı,her geçen dakika da onu daha da özlediğini düşün.Yetmez mi bu kadar mükemmel 'aşk' için? Ama biz yetinmeyiz,daha fazlasını isteriz her zaman.Daha fazlası için sabır gerektiğini,hırs gerektiğini bilmeyiz.Her hayaline onun adını vermeye başladığında korkularınla savaşmaya başlamış olursun aslında..Ona şiir yazarız,okumayacağını bildiğimiz halde :

'..Ne sabah olur gecelerimde,
Ne de gözlerimde ki yaşlar kurur.
Her gidişine anlam verememiş olsam da,
Tekrar geleceğini düşünerek beklemeyi tercih ettim.
Her hayalime adını verdim,
Korkularımız,hayalimiz değil midir?
Senden korktum ben..
Bana gelmeme ihtimalinden..
Beni sevmeyeceğini düşünerek,
Korktum senden,evet..
Belki de o yüzden seçtim;
Korkularımla savaşmayı.
Seni yenersem seversin belki?..'

Her şey ortadadır ama o eksiktir yanımızda.Korkularımızı yenersek,hayallerimizden kurtulamayız sadece hayallerimize kavuşuruz.

(Şiir ve yazı bana aittir,okuma zahmetinde bulunduğunuz için teşekkür ediyorum.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder