Twitter'da Paylaş !

14 Şubat 2011 Pazartesi

Kaybetmek için Kazananlar

Kaybetmek için Kazananlar..

Aslında 'aşk' uğruna savaşanlar hepsi biliyordur.Zafere ulaştıklarında kaybedeceklerini.Aşk'a samimiyet girdikden sonra o aşk olmaz ki?! Uzaktan..Uzaktan sadece gözlerine bakmalısın.Uzaktan sözlerine ! Onun her kelimesi önemli olmalı senin için.Her bakışı,her hecesi..O sende tamamıyla bir bütün olarak özel olmalı.Adını ağzına sen almalısın sadece,'severek' sen bakabilmelisin sadece..Onun uğruna vazgeçmelisin çoğu şeyden..Kimi zaman herşeyinden.Bakış mesafesi önemli mi aşk'da? Dünyanın bir ucunda olsan hissederim kalbimdeki varlığını,nasıl olduğunu,kiminle olduğunu bilirim.Seni tanıma sürecime 'aşk' denir.Seni o kadar sevmeme rağmen senin için savaşmıyorum.Seni bir eşya gibi göremiyorum çünkü..Kazanınca ödül gibi almayı düşünemiyorum seni.O yüzden senin uğruna değil de 'aşk' uğruna savaştım ya ben?! Kaybedeceğimi bildiğim halde..Kaybetmek için savaşanlardandım ben.Ama şimdi gömdüm seni kalbime ! Aşklar sürekli hatırlanır ama bir daha canlanmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder