Twitter'da Paylaş !

20 Mayıs 2011 Cuma

Aşkta Karşılıksız Sevmek Değil Karşılık Beklememek

Evet biraz tuhaf biliyorum.Ama sizde tuhaflığın ardında kı o gızemlı  buyuyu fark ettınız mı? Etmeyenler için anlatıcam..

Geçenlerde konuştuğum yakın bir arkadaşım bana 'Birisinden hoşlandığım zaman; o da benden hoşlanınca soğuyorum' dedi. Bunun uzerıne duşundum.. Bazı ınsanlar karşılıksız sever,evet doğru.Bu büyük bir olgu.O halde aşkta bu bölüm ikiye ayrılıyor olmalıydı; 'Karşılıksız sevenler' ve 'Karşılık beklemeyenler'.Aynı şey deyip geçmeyin çünkü değil.'Karşılıksız sevenler' karşı taraftan bir aşk bekler mutlaka.Ama 'Karşılık beklemeyenler' hiç aşkı düşünmemiş hatta beklememişlerdir.

Karşılık beklemeyen insanlarda karakter asilliği en üst seviyededir ki bu benim görüşüm.Aslında neden karşılık beklemedıklerını şöyle tahmin ediyorum:Nedeni kısa ve öz : Aşka inanmıyorlar.Buradaki aşkın içine 'Kader'de giriyor ve karşındaki insana hayranlığa benzer bir duygu duyuyorsun.Ama dikkat edin 'hayranlığa benzer' dedim çünkü değil.Henüz yapılanmamış bir aşk biçimi olabilir.

Karşındaki insanın seni sevmeyeceğini ve sana değer vermeyeceğini düşünürsün ama ondan hoşlanırsın.Daha sonra o kişi senden hoşlanırsa bir nevi duygu sarsıntısına uğrarsın ve kararların/düşüncelerın seni hayal kırıklığına uğratmış olur.Bu Aşk'a güvende ilk adımı eksiltir.Yani aşk karşısında 1-0 mağlup başlarsınız.Aşka değil sevgiye inanlar bu duruma daha çok düşebilir.Sevginin aşktan daha güçlü olmasını bir kenara bırakırsak sonsuz ve öz olması bazı insanlar için daha önemlidir..Ve..bu durumlardan sonra 'Karşılık beklememeye' karar verirsin.İnsanlar senin için sıkıcı olur çünkü.Aşk senin için büyüsünü bitirmiş olur çünkü.

Şimdi anladınız mı bu tuhaf şeyın ardındaki gizli büyüyü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder